Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 11:12:24 +0300

Otepää Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/05105 
aadressile Valga maakond, Otepää vald, Otepää linn, Jakob Hurda tänav// 
Kanepi tee 3// Pilkuse küla, 71 Rõngu-Otepää-Kanepi tee, Valga maakond, 
Otepää vald, Otepää linn, Jakob Hurda tänav// Kanepi tee 3// Pilkuse küla, 
71 Rõngu-Otepää-Kanepi tee (veetorustik, kanalisatsioonitorustik) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun avaldada arvamust kasutusloa eelnõu 
kohta

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26977218>  (menetlus nr: 
430032), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Otepää Vallavalitsus) või menetleja (KALEV KEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister